Tjena mors :D

Halloj! :D.
Gud vad hungrig jag är, men nu ska jag blogga lite sen ska jag äta ;D.
Idag ska jag till underbara hästen min och rida, och sådär :D. Men idag har det varit en låång dag, a loong day.. Hm, No är faktist inte kul, vi hade kemi idag och det suger faktist >.<. Men iallafall ;D. Har ju varit lite ont om bilder här men jag ska göra mitt bästa :).
Jag och Jossa (syrran) <333 hade det väldigt kul idag. Och visste ni? Om man tar Ättika och potatismjöl eller.. var det sånt där man hade i när man bakar ni vet? Istället för bakpulver? Nu kommer jag inte på vad det heter nu bara för det men hur som helst, så börjar det bubbla då :D. Skit häftigt, nu ska jag ta en tallrik fil :D.
See you later aligator :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback