Det spelar ingen roll vad du säger.. för jag säger HEJHEJ!

Hejsan! :D. Har ni det bra? Ingen förkyldning? Usch jag tycker att det går massor med förkylningar dock.. mamma var förkyld jag var förkyld, nej usch!
Idag var jag då i skolan :). Vi hade lite raster, nej men ni vet vaaanliga skoldagar.. jag hänger med Jossa och det var henne jag tillägnade rubriken ;) hahah!:D. Igår var det besiktning utav ponnyn jag har provridit :D. Så han gick igenom men nu får vi se lite ;). Jag ska inte säga för mycket, om det blir något säger jag något :D. Hehe! :). Fixade Spotify Premium som kära mamma betalade, så nu kan jag lyssna på music every day!:D. Nu ska vi straxt äta Pasta Pesto med Kyckling :D. Yum yum yum!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback