Girl, i like you.

Halloj!
Har rubriktorka, så jag fick ta ett litet citat från en låt ;).
Idag var det klass foto! Jag tror att både grupp fotot med klassen blev bra och mitt porträtt foto blev bra :). Sedan pallrade jag mig hemått och hämtade upp Mollan på dagiset som precis hade kommit från en promenad. Nu väntar jag på mammsen som ska handla köttfärs. Så det blir väll något som grekiska köttfärsbiffar eller hemgjorda köttbullar :D. Shit vad solen skiner idag! Tyckte att det regnade på förmiddagen men nu bara lyser solen upp hela mitt rum så jag ser knappt dataskärmen. Efter att vi har ätit och jag har pluggat lite så ska vi åka och prov rida en häst för andra gången! :D. Längtar :).
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback