Last week i went to..

.. så brukar alltid våra Engelska lektioner börja ;).
Hejsan! Har ni haft en bra vecka? :). Sorry för ur kass bloggning men jag har varit på Öland med såhäär bra teckning. Nu när veckan kommer igång får vi hoppas på bättre!! :D. Jag har lovat att säga vad hästen heter som vi har köpt och han heter Castor :D. Han är en D-ponny för er hästtokiga :D :D.
I Torsdags åkte vi då till Öland och det var super trevligt! Mamma, Bosse och jag åkte dit, the whole familia! :D. Sedan så på Fredagen var vi bjudna på middag hem till grannarna :D. Vi var där till 3 på natten ;). Det var skojj skäpp och hoj! :D. Ja, på Lördagen kom mormor och Rolle (min plast morfar) och käkade middag hos oss :D. Det var väldigt trevligt :D. Jag sprang fram och tillbaka mellan mina kompisar och hemma, hehe! Men det funkar ju också ;). Jag var sjuukt trött efter den långa natten så vi la oss halv 10. Tiiiidiiigt! ;). Hehe! Sedan åkte vi hem idag nu (Söndag) och nu är syrran hemma hos oss pågrund av en sak som jag inte ska gå in på nu :).
Det var nog allt! :D. (Sorry för att det knappt blir några bilder! Bättring på det tack! Det handlar ändast om lathet ;)).

Kram!

Kommentarer
Postat av: Pappppsi!!

Du skriver så bra och roligt i din blogg min älskling. ÅÅÅHHH vad jag längtar efter dig. I love you! puuuussss!!!!!

2011-09-26 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback